Specjalista/tka ds. Doświadczeń Klienta
Opis stanowiska
Obowiązki
- Wdrażanie systemowych i proceduralnych rozwiązań, które zoptymalizują pracę zespołów obsługi klienta
- Rozwój obsługowych kanałów kontaktu
- Organizacja i prowadzenie szkoleń dla obsługi klienta
- Przygotowywanie komunikacji masowej
- Analiza wyników badań klienckich (NPS, CES)
- Aktywne uczestnictwo w rozwoju innych obszarów firmy
- Analizowanie potrzeb rynku i trendów w obsłudze klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Wiedza i doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Otwartość na zmiany i chęć do nauki
- Rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, obserwacji i zbierania danych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Cierpliwość i empatia
- Umiejętność przekazywania wiedzy w przystępny sposób
- Kreatywne podejście do usprawniania procesów
- Dociekliwość przy realizacji zadań
- Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole
Mile widziane:
- Lekkie pióro
- Doświadczenie w branży energetycznej lub marketingu
- Podstawowa znajomość wyrażeń regularnych (regex)
Oferujemy
- Ciągły rozwój nowych umiejętności
- Pracę w małym, przyjaznym zespole
- Dużą swobodę działania
- Małą powtarzalność zadań
- Atrakcyjne benefity (m.in. karta lunchowa, dopłata do karty Multisport, opieka medyczna, nauka języka angielskiego, wyjazdowe imprezy integracyjne, wsparcie psychologiczne)
Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do nas swojego CV za pośrednictwem narzędzia on-line. Tylko aplikacje przesłane za pośrednictwem narzędzia on-line będą rozpatrywane. Wysłany plik prosimy nazwać według wzoru: Imię_Nazwisko_CV.pdf
Fortum staramy się budować zróżnicowane zespoły, w których każdy czuje się włączony i traktowany równo.
Klauzula RODO:
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (znanego powszechnie jako RODO), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
z siedzibą przy ul. Marynarki Polskiej 197, 80-868 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000378299, NIP 7811861610
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
- Ma Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: https://www.fortum.pl/polityka-prywatnosci-kandydaci-do-pracy Zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
- W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą informacją, prosimy o kontakt na adres e-mail: rodo@fortum.com
- Do aplikacji prosimy dołączyć wybraną klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fortum Marketing and Sales Polska S.A. z siedzibą przy ul. Marynarki Polskiej 197, 80-868 Gdańsk jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Doświadczeń Klienta.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Uprzejmie informujemy, że bezpośrednio skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.