Fundacja Polskie Forum Migracyjne

Specjalistka / Specjalista ds. Finansowych

Opis stanowiska

Dodano:
31.7.2023
, Wygasa:
4.8.2023

Fundacja Polskie Forum Migracyjne od 2007 roku wspiera uchodźców i migrantów w Polsce. Zabiegamy o przestrzeganie praw osób z doświadczeniem migracji i dążymy do tego, by Polska była krajem, w którym ludzie różnych religii i kultur żyją w zgodzie i szacunku. Pomagamy osobom migrującym odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Polakom – zbudować wspólnie z migrantami społeczności, w których wszyscy czują się dobrze i bezpiecznie.

W związku z rozwojem Fundacji, poszukujemy do naszego zespołu Specjalistki / Specjalisty ds. Finansowych.

Obowiązki

  • Współpraca z biurem księgowym i zapewnienie prawidłowości prowadzenia ksiąg i kart, w tym koordynacja czynności związanych z zamknięciem miesiąca
  • Udział w procesie budżetowania i prognozowania kosztów i przychodów
  • Monitorowanie wydatków, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
  • Prowadzenie rozliczeń z partnerami
  • Wsparcie koordynatorek projektów w bieżącej sprawozdawczości, rozliczaniu projektów oraz kontrolach

Wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Co najmniej podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
  • Sprawne posługiwanie się pakietem Ms Office - szczególnie MS Excel
  • Znajomość języków polskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (poziom min. B2)
  • Zaangażowanie, chęć rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności
  • Otwartość na pracę w zróżnicowanym, wielokulturowym zespole oraz gotowość na współpracę z osobami z różnych środowisk etnicznych, kulturowych i językowych
  • Duża samodzielność i dobra organizacja pracy

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej (również wolontariackie)
  • Gotowość do niezwłocznego dołączenia do zespołu Fundacji

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia
  • Wynagrodzenie 7500 zł – 8000 złotych brutto,  w zależności od kwalifikacji i doświadczenia
  • Pracę z sensem w zgranym fundacyjnym zespole
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej, pracę w biurze w centrum Warszawy
  • Różnorodne propozycje rozwojowe (praca w oparciu o międzynarodowe standardy pomocy humanitarnej (CHS), możliwość korzystania ze szkoleń oraz działań w ramach programu antywypaleniowego

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres rekrutacja@forummigracyjne.orgotwiera się w nowej karcie do 4 sierpnia 2023 r. W tytule e-maila prosimy wpisać „Finanse”.

Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Informacje dodatkowe:

  • Administratorem danych osobowych jest Fundacja Polskie Forum Migracyjne, ul. Orła Białego 44a, 05-080 Izabelin (dalej Administrator), jako pracodawca.
  • Mogą się Państwo kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: info@forummigracyjne.org lub na ww. adres siedziby Administratora.
  • Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego.
  • Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), która może zostać w dowolnym momencie wycofana.
  • Odbiorcami danych osobowych jest personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te mają dostęp do danych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań.
  • Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.
  • Przysługuje Państwu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia w nim udziału.
  • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia