Stowarzyszenie mali bracia Ubogich

Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i PR

Opis stanowiska

Dodano:
3.4.2024
, Wygasa:
14.4.2024

🤲🏻 Stowarzyszenie mali bracia Ubogich to organizacja, która od 20 lat wspiera setki samotnych seniorów w 13-tu miastach w Polsce.

👔 W związku z prężnym rozwojem zatrudnimy osobę, która będzie się troszczyć o efektywną komunikację Stowarzyszenia i dbać o wizerunek organizacji.

Obowiązki

  • Planowanie i realizacja działań komunikacyjnych i wizerunkowych wynikających ze strategii komunikacji o strategii rozwoju Stowarzyszenia.
  • Prowadzenie i rozwój mediów społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram).
  • Dbanie o stronę internetową mbU, w tym wprowadzanie treści, aktualizacje, modyfikacje itp..
  • Tworzenie informacji prasowych i ich promocja na zewnątrz, redagowanie artykułów merytorycznych i treści promocyjnych.
  • Rozwój bazy danych dziennikarzy oraz inicjowanie kontaktów z wybranymi mediami, obsługa i aktualizacja CiViCRM na potrzeby tej bazy.
  • Monitoring mediów pod kątem obszaru działalności mbU oraz analityka i jej wykorzystanie do zwiększania zainteresowania działalnością mbU.
  • Współpraca z grafikiem, agencjami współpracującymi i zespołem Stowarzyszenia.
  • Dbanie o spójność wizerunkową organizacji.
  • Okazjonalna organizacja i prowadzenie konferencji prasowych/śniadań prasowych itp. (w zależności od potrzeb mbU), udział w wydarzeniach związanych z promocją mbU.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. rok).
  • Kreatywność i umiejętność pisania angażujących komunikatów (mile widziane udokumentowane doświadczenie w przygotowywaniu informacji prasowych / artykułów).
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i tzw. lekkie pióro.
  • Bardzo dobra znajomość trendów w mediach społecznościowych.
  • umiejętność wyszukiwania informacji, weryfikacji rzetelności źródeł,
  • gotowość do wystąpień medialnych,
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (preferowane C1),
  • Zdolności analityczne i praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics; Pixel Facebook itp.,
  • znajomość i biegłe posługiwanie się Office 365.

⭐ Mile widziane:

  • samodzielność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i elastycznego działania,
  • otwartość na wyzwania,
  • znajomość programów graficznych typu Canva.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu w formule hybrydowej (biuro w b. dobrze skomunikowanym Centrum Warszawy).
  • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, zrzeszonej w międzynarodowej Federacji.
  • Możliwość rozwoju i awansu - szkolenia i doskonalenia swoich umiejętności, jednocześnie szanse na wniesienie autorskiego wkładu w rozwój Stowarzyszenia.
  • Zachęty motywacyjne.
  • Przyjazną a zarazem profesjonalną atmosferę pracy.
  • Zapewniamy wdrożenie, tzw. profesjonalny onboarding pracowniczy.

Dodatkowe informacje

📅 Etapy rekrutacji

1. Zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną online lub offline.

2. Zaproszenie wybranych kandydatów/ek do wykonania zadania rekrutacyjnego związanego z zakresem stanowiska.

3. Zaproszenie na rozmowę z dyrektorką i prezeską mbU. Na tym etapie zostanie podjęta decyzja dot. zatrudnienia kandydata/ki.

💼 Sposób rekrutacji

Prosimy o przesłanie CV i LM na adres: praca@malibracia.org.pl (do 14 kwietnia 2024 r.), tytułując mail: Specjalista/ka ds. komunikacji i PR.

List motywacyjny powinien zawierać:

  • informacje o Kandydacie/Kandydatce z możliwością dołączenia linku do LinkedIn,
  • opis doświadczenia, uwzględniający wymagania opisane w niniejszej ofercie,
  • opis motywacji dotyczących dołączenia do naszego zespołu,
  • oczekiwania finansowe.

❗ Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydat(k)ami. ❗

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia