Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, komunikatywnej, nie bojącej się występować publicznie, otwartej na wyzwania, entuzjastycznie podchodzącej do pracy i wytrwale dążącej do celu. Przede wszystkim poszukujemy osoby znającej i lubiącej social media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), która nie boi się tworzenia filmików i kreatywnych postów dla naszej społeczności online oraz posiadającej lekkie pióro.
W naszej Fundacji realizujemy programy wspólnie, ucząc się od siebie wzajemnie i pomagając sobie w nowych wyzwaniach. Zadbamy o to, by dobrze przygotować, przeszkolić i na co dzień wspierać nową osobę w naszym zespole.
Praca w naszej Fundacji to duża samodzielność, ale nigdy samotność! :) Liczymy na Twoją inicjatywę, ale zawsze będziemy służyć wsparciem i doświadczeniem.
Obowiązki
Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji to osoba odpowiedzialna za:
• promocję portalu MojeStypendium.pl i Programu E-wolontariatu, dbanie o dobry wizerunek organizacji;
• redagowanie informacji prasowych, artykułów merytorycznych i treści marketingowych;
• prowadzenie kanałów social media Fundacji (Facebook, Instagram, TikTok);
• opracowywanie materiałów graficznych i audiowizualnych;
• tworzenie i monitorowanie planów promocji;
• udział w prowadzeniu oraz moderowaniu stron www (Wordpress);
• dbanie o bazy danych i ich bieżące aktualizowanie;
• kontakt z mediami.
Wymagania
NASZE OCZEKIWANIA:
• Min. roczne doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych i promocyjnych.
• Bardzo dobra znajomość języka polskiego i tzw. lekkie pióro – umiejętność pisania różnorodnych tekstów (informacyjnych, promocyjnych, formalnych).
• Obsługa podstawowych programów graficznych (Canva), umiejętność tworzenia grafik do mediów społecznościowych i in.
• Dobra znajomość programów z pakietu Office 365 oraz umiejętność swobodnego korzystania z innych programów biurowych.
• Umiejętność swobodnego korzystania z Internetu, w tym umiejętność wyszukiwania informacji, weryfikacji rzetelności źródeł.
• Umiejętności komunikacji interpersonalnej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z różnymi grupami docelowymi.
MILE WIDZIANE:
• Doświadczenie w tworzeniu materiałów edukacyjnych.
• Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń.
• Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację w tym języku (min. B2).
• Znajomość środowiska organizacji pozarządowych w Polsce, doświadczenie w obszarze projektów społecznych („miękkich”).
Oferujemy
• Pracę w twórczym i zaangażowanym zespole.
• Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych umiejętności: udział w szkoleniach i konferencjach, rozszerzenie wiedzy z zakresu m.in.: (e-)wolontariatu, crowdsourcingu, crowdfundingu, współpracy online.
• Możliwość rozwoju kompetencji w przyjaznej, empatycznej i kameralnej atmosferze, a jednocześnie szanse na wniesieniu autorskiego wkładu w projekty, które docierają do bardzo wielu osób i instytucji z całej Polski.
• Pracę w systemie hybrydowym (częściowo w biurze, częściowo zdalnie).
• Umowę o pracę lub inne, dogodne dla kandydata/kandydatki formy zatrudnienia/umowy.
Dodatkowe informacje
SPOSÓB REKRUTACJI:
Prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym w formie prezentacji multimedialnej na adres a.belina@mojestypendium.org do 16.07.2023 r.
List motywacyjny w formie krótkiej prezentacji (PDF) powinien zawierać:
• Informacje o kandydacie/kandydatce – opowiedz nam o sobie! Możesz dołączyć link do strony www, profilu na LinkedIn lub GoldenLine.
• Opis doświadczenia, uwzględniający wymagania opisane w niniejszej ofercie – przekonaj nas, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
• Opis motywacji – dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu?
• Oczekiwania finansowe.
Jeśli posiadasz linki do stworzonych przez Ciebie materiałów promocyjnych/komunikacyjnych – artykułów, postów w mediach społecznościowych, grafik czy filmów – pochwal się nimi! Prosimy o dołączenie ich do prezentacji lub maila (może być również w formie zrzutów ekranu lub plików w załączniku).
Prosimy o załączenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu rekrutacji.
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Dobra Sieć w Polsce moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Fundacja Dobra Sieć siedzibą w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 20/22 m 41, 00-590 Warszawa. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie”.