Instytut Otwarta Przestrzeń

Specjalistka_ta ds. komunikacji i fundraisingu

Opis stanowiska

Dodano:
22.9.2023
, Wygasa:
22.10.2023

Do zespołu Fundacji Instytut Otwarta Przestrzeń poszukujemy specjalistkity ds. komunikacji i fundraisingu, któray wspólnie z nami będzie tworzyć i realizować, pierwszą w historii organizacji strategię fundraisingu i komunikacji. Poszukujemy osoby, która będzie prowadzić komunikację Fundacji w mediach społecznościowych, nawiąże relacje z mediami i zadba o widoczność naszej organizacji, a także będzie budować relacje z biznesem i instytucjami oraz pozyskiwać granty i darowizny indywidualne na potrzeby finansowania naszej działalność.

Jeśli bliskie są Ci nasze wartości i chcesz wspierać nas w pomocy osobom LGBTQIAP z całej Polski, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji. Twoja praca będzie miała realny wpływ na liczbę osób, którym pomożemy, a także na zakres tej pomocy!

Obowiązki

Ze względu na tworzenie nowego stanowiska, rozpoczęcie pracy będzie wiązało się z projektami wdrożeniowymi. Przykłady takich działań to:

• współtworzenie strategii fundraisingowej i komunikacji;

• rozpoznanie dostępnych systemów CRM, rekomendacja dla zarządu, wdrożenie systemu;

• stworzenie wizji nowej strony internetowej Fundacji, koordynacja podwykonawczyń_ców, stworzenie treści na nową stronę;

• stworzenie zasad współpracy z zespołem merytorycznym i organizacyjnym w zakresie fundraisingu i komunikacji.


Komunikacja:

• tworzenie i realizacja długo- i krótkoterminowych planów komunikacyjnych;

• tworzenie budżetu związanego z komunikacją i jego realizacja;

• samodzielne tworzenie treści (teksty, proste grafiki i wideo) oraz ich publikacja;

• współpraca z zewnętrznymi podwykonawczyniami_cami (np. w zakresie grafiki, programowania);

• obsługa social mediów;

• wyszukiwanie nowych kanałów komunikacji;

• tworzenie i wysyłka newslettera;

• administracja stroną internetową;

• analizowanie statystyk i efektów komunikacji, wdrażanie ulepszeń;

• pozyskiwanie treści edukacyjnych od zespołu merytorycznego, obróbka i publikacja;

• nawiązywanie relacji z mediami i dbanie o obecność Fundacji w nich;

• tworzenie, prowadzenie i analizowanie kampanii reklamowych.


Fundraising:

• tworzenie i realizacja długo- i krótkoterminowych planów fundraisinowych;

• tworzenie budżetu związanego z fundraisingiem i jego realizacja;

• współtworzenie budżetu rocznego organizacji z uwzględnieniem planowanych źródeł finansowania;

• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z biznesem i instytucjami w celu pozyskiwania darowizn i wsparcia pozafinansowego, sponsoringu; obsługa umów sponsoringowych i realizacja umówionych świadczeń;

• przygotowywanie ofert dla partnerek_ów, aktywna sprzedaż szkoleń i warsztatów;

• poszukiwanie źródeł finansowania w formie dotacji i grantów oraz tworzenie wniosków;

• pozyskiwanie darowizn indywidualnych, budowanie długotrwałych relacji z darczyniami_ńcami, organizacja zbiórek;

• planowanie i prowadzenie kampanii 1,5%.


Pozostałe:

• koordynacja niewielkich projektów.

Wymagania

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

• jesteś wrażliwa_y na wsparcie i pomoc osobom LGBTQIAP, znasz i rozumiesz zagadnienia związane z tą społecznością, czujesz i rozumiesz nasze wartości, które jako Fundacja chcemy głosić;

• cechuje Cię wysoka kultura osobista, szacunek i otwartość dla innych, niezależnie od ich tożsamości płciowej czy seksualnej;

• masz wysokie kompetencje komunikacyjne, zarówno w bezpośrednim kontakcie i zdalnym, w różnych formach, umiesz wsłuchiwać się w potrzeby innych i używasz języka inkluzywnego;

• umiesz pisać historie, które budują więzi i budzą emocje, skłaniają do działania dzięki czemu potrafisz przekonać innych do swoich pomysłów;

• masz doświadczenie w redagowaniu i korekcie tekstów, potrafisz tworzyć różnorodne formy: od tekstów edukacyjnych, oferty, treści na stronę www i mailingowych, po oświadczenia dla mediów;

• masz łatwość w poruszaniu się w mediach społecznościowych i tworzeniu treści: m. in. Facebook, Instagram, Linkedin;

• masz doświadczenie w prowadzeniu działań fundraisingowych i/lub sprzedażowych;

• świetnie organizujesz pracę własną, jesteś samodzielna_y w działaniu;

• bez problemu obsługujesz komputer, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie takie jak Office.

Ponadto fajnie gdybyś:

• miała_ł doświadczenie w obsłudze systemów CRM;

• umiała_ł obsługiwać programy graficzne, nagrywać i montować materiały video.

Oferujemy

  • Umowa o pracę
  • Pełny etat lub 4/5 etatu
  • Okres próbny – 3 miesiące. W przypadku pozytywnej oceny okresu próbnego umowa na czas określony (rok), następnie umowa na czas nieokreślony
  • Zakres dni pracy - poniedziałek-piątek w przedziale pomiędzy 8:00 a 19:00
  • Elastyczny czas pracy z wyznaczonymi tzw. core hours (obowiązkowymi godzinami obecności w pracy) – 11:00-16:00
  • Wynagrodzenie: dla pełnego etatu: 5 500-6 500 zł brutto; dla 4/5 etatu: 4 400-5 200 zł

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia