Digital Manager
Opis stanowiska
Masz doświadczenie w digitalu, znasz angielski i chcesz pracować dla zwierząt hodowlanych? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt hodowlanych traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!
Obowiązki
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Szukamy osoby na stanowisko Digital Managera, który sprawnie porusza się po naszych zasobach digitalowych i dopilnuje, aby wszystkie treści na stronie internetowej były na bieżąco aktualizowane, napisze motywującego emaila, stworzy podstawowe treści graficzne, a także napisze oraz sprawnie przetłumaczy na język polski krótkie teksty (np. treść emaila lub do strony z petycją).
Co oferujemy?
- stanowisko Specjalisty/ki ds. Komunikacji,
- umowę o pracę (poszukujemy osoby zdecydowanie na dłużej! Na - początek oferujemy umowę na 1 rok z możliwością przedłużenia),
- prywatną opiekę medyczną,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- służbowy laptop oraz telefon,
- poczucie realnego wpływu na poprawę losu zwierząt hodowlanych,
- udział w ciekawych międzynarodowych projektach i światowych kampaniach,
- pracę w trybie hybrydowym z przewagą dni zdalnych, ale z lokalizacją biura w kamienicy w samym centrum Warszawy, przy placu Zbawiciela,
- pracę w małym i zgranym zespole w sektorze NGO.
Wymagania
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku digitalowym,
- budowanie emaili, landing pages, call to actions, zarządzanie stroną www oraz kontem na Youtube,
- doświadczenie w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Facebook Ads i Google Ads oraz podobnych,
- monitorowanie skuteczności kampanii cyfrowych i ich ewaluacja,
- znajomość aplikacji do tworzenia prostych grafik i filmów (typu Canva i Wave.video),
- koordynacja tworzenia treści multimedialnych (aby np. stworzyć wideo z naszym działem kreacji lub razem z designerem i tłumaczem raport),
- umiejętność pisania ciekawych tekstów (tu także tłumaczenie i tworzenie krótkich tekstów, które zachęcą odbiorcę do działania),
- gotowość do udziału w akcjach offline typu stoiska informacyjne lub podczas eventów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (nie żartujemy, sprawdzimy to), a języka polskiego nawet lepsza, ponieważ częścią tej pracy są tłumaczenia krótkich tekstów,
- skrupulatność i obowiązkowość (jeśli robisz „to do” listy, żeby niczego nie zapomnieć, to świetnie),
- zapał i pozytywna energia,
- umiejętność pracy w zespole,
- rozumienie strategii fundacji Compassion Polska, szczera troska o los zwierząt hodowlanych i naszej planety.
Twoje dodatkowe atuty:
- znajomość Salesforce,
- znajomość Umbraco,
- znajomość Engaging Networks.
Jak aplikować?
Zgłoszenia: Do 12 kwietnia br. na adres mailowy malgorzata.szadkowska@ciwf.pl prosimy o wysłanie czterech dokumentów:
- CV po polsku i angielsku,
- listu motywacyjnego po polsku i angielsku.
Zgłoszenia bez kompletu czterech dokumentów nie będą rozpatrywane.
Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).