ZnanyLekarz

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska

Dodano:
12.1.2024
, Wygasa:
4.2.2024

🏦 Opis firmy

Zaczynaliśmy ponad 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.

💌 Customer Care to zespół, który troszczy się o swoich klientów - placówki medyczne, lekarzy i specjalistów. Odpowiadamy na pytania, pomagamy z problemami technicznymi, podpowiadamy najlepsze rozwiązania. Ciągle się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie, abyś dołączył/a do naszego ZnanoLekarzowego teamu?

Obowiązki

💼 Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych.
  • Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
  • Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę.
  • Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience.

Wymagania

🔎 Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:

  • masz już pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i potrafisz prowadzić trudne rozmowy. Naszym klientem jest klient biznesowy (czyli klient wymagający 😉), który docenia profesjonalizm i indywidualne podejście do problemu,
  • lubisz i chcesz pracować z klientem. Skomplikowane pytania Cię nie zniechęcają, a znajdowanie rozwiązania daje Ci mega satysfakcję,
  • szybko nawiązujesz relacje - jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Potrafisz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,
  • jesteś nastawiony na realizację wyznaczonych celów i wiesz jak ważna jest współpraca w zespole,
  • cenisz sobie samodzielność i potrafisz nadawać zadaniom priorytety. Będziesz pracować nad kilkoma zadaniami jednocześnie, dlatego ważne jest abyś potrafił/a je dobrze zaplanować,
  • reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :)
  • jesteś otwarty na zmiany i szybko adaptujesz się w nowym środowisku. Dużo się nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i ze stałym podnoszeniem swojej wiedzy,
  • znasz język angielski na poziomie min. B1 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera).

Oferujemy

✨ Co możemy Ci zaproponować?

  • Umowę o pracę (pierwszą na 3 miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),
  • Wynagrodzenie podstawowe 4950 zł brutto i premię miesięczną do 900 zł brutto uzależnioną od realizacji targetu - pracujemy na celach nie tylko ilościowych, ale i jakościowych,
  • Pracę hybrydową (w warszawskim biurze spotykamy się raz w tygodniu) w trybie zmianowym (8h) (pracujemy między 8 a 18),
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
  • Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
  • Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
  • Opiekę psychologa,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),
  • Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
  • Dofinansowanie do karty Multisport,
  • Bezstresowy okres wdrożenia - dwutygodniowe szkolenie wstępne, a potem masa szkoleń i warsztatów poszerzających wiedzę,
  • Realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

Dodatkowe informacje

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności - nie pracujemy na utartych schematach :)
  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!

Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to w czym się sprawdzisz? Teraz czekamy na Twój ruch: kliknij Aplikuj i wyślij nam namiastkę siebie w formie CV.

Do zobaczenia wkrótce w procesie rekrutacyjnym! 😊

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia