

Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu i Public Relations
Opis stanowiska
Obowiązki
- działania fundraisingowe: pozyskiwanie nowych funduszy oraz darczyńców instytucjonalnych (firm rozwijających projekty z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu) i budowanie z nimi trwałych relacji,
- utrzymywanie relacji z obecnymi darczyńcami, prowadzenie kampanii marketingowo - fundraisingowych,
- prowadzenie działań komunikacyjnych zwiększających rozpoznawalność fundacji,
- komunikacja w mediach społecznościowych (w głównej mierze LinkedIn),
- budowanie zaangażowania społecznego wokół misji Fundacji,
- sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski,
- wsparcie Zarządu.
Wymagania
- bardzo dobrej znajomości środowiska mediów społecznościowych i bardzo sprawnego poruszania się w nim,
- umiejętności angażowania społeczności zgromadzonej wokół Fundacji offline i online (komunikacja z przedstawicielami firm, wolontariuszami)
- doświadczenia w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż (minimum 2 lata),
- wykształcenia wyższego z zakresu komunikacji/fundraisingu/CSR lub dziedzin pokrewnych,
- wysokich kompetencji komunikacyjnych oraz interpersonalnych,
- myślenia strategicznego i zorientowanego na realizację celów,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej (bardzo duża samodzielność).
Fajnie, jeśli posiadasz:
- doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań z obszaru fundraisingu instytucjonalnego / korporacyjnego,
- zainteresowanie lub doświadczenie związane z CSR.
Oferujemy
- pracę stacjonarną na pełny etat (1 dzień home office w tygodniu),
- świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy (Al. Jerozolimskie, tuż przy Dworcu Centralnym),
- ciche i komfortowe biuro w kamienicy (nie mamy open space’ów, szanujemy swoją pracę, w biurze jest kameralnie i komfortowo),
- poczucie misji w pracy i niesienie realnej pomocy dzieciom i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych,
- odpowiedzialne stanowisko związane z dużą samodzielnością i decyzyjnością,
- specjalistyczne szkolenia oraz mentoring doświadczonego fundraisera,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość wyjścia w czasie pracy w celu załatwienia spraw prywatnych,
- przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym, wspierającym i kompetentnym zespole,
- możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem,
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
Dodatkowe informacje
umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
O nas
Misja Fundacji Dobrych Inicjatyw
Upomnieć się o dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz dostarczyć im narzędzia do samodzielności.
Strategiczne cele organizacji:
- Chcemy, aby do 2030 roku każde dziecko znajdujące się w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Polsce miało dostęp do najlepszego programu edukacyjnego i rozwojowego, jaki istnieje w europejskim systemie zinstytucjonalizowanej pieczy zastępczej.
- Dążymy do zmian legislacyjnych dotyczących instytucjonalnej pieczy zastępczej - rozszerzającyc wsparcie nad wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych po ukończeniu 18 r.ż.
A tak prostymi słowami... Chcemy, aby młodzież opuszczająca dom dziecka miała realną perspektywę na dobre życie.