Fundacja Dobrych Inicjatyw

Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu i Public Relations

Opis stanowiska

Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
14.5.2023

Obowiązki

  • działania fundraisingowe: pozyskiwanie nowych funduszy oraz darczyńców instytucjonalnych (firm rozwijających projekty z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu) i budowanie z nimi trwałych relacji,
  • utrzymywanie relacji z obecnymi darczyńcami, prowadzenie kampanii marketingowo - fundraisingowych,
  • prowadzenie działań komunikacyjnych zwiększających rozpoznawalność fundacji,
  • komunikacja w mediach społecznościowych (w głównej mierze LinkedIn),
  • budowanie zaangażowania społecznego wokół misji Fundacji,
  • sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski,
  • wsparcie Zarządu.

Wymagania

  • bardzo dobrej znajomości środowiska mediów społecznościowych i bardzo sprawnego poruszania się w nim,
  • umiejętności angażowania społeczności zgromadzonej wokół Fundacji offline i online (komunikacja z przedstawicielami firm, wolontariuszami)
  • doświadczenia w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż (minimum 2 lata),
  • wykształcenia wyższego z zakresu komunikacji/fundraisingu/CSR lub dziedzin pokrewnych,
  • wysokich kompetencji komunikacyjnych oraz interpersonalnych,
  • myślenia strategicznego i zorientowanego na realizację celów,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej (bardzo duża samodzielność).

Fajnie, jeśli posiadasz:

  • doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań z obszaru fundraisingu instytucjonalnego / korporacyjnego,
  • zainteresowanie lub doświadczenie związane z CSR.

Oferujemy

  • pracę stacjonarną na pełny etat (1 dzień home office w tygodniu),
  • świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy (Al. Jerozolimskie, tuż przy Dworcu Centralnym),
  • ciche i komfortowe biuro w kamienicy (nie mamy open space’ów, szanujemy swoją pracę, w biurze jest kameralnie i komfortowo),
  • poczucie misji w pracy i niesienie realnej pomocy dzieciom i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych,
  • odpowiedzialne stanowisko związane z dużą samodzielnością i decyzyjnością,
  • specjalistyczne szkolenia oraz mentoring doświadczonego fundraisera,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość wyjścia w czasie pracy w celu załatwienia spraw prywatnych,
  • przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym, wspierającym i kompetentnym zespole,
  • możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem,
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.

Dodatkowe informacje

umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b

O nas

Misja Fundacji Dobrych Inicjatyw

Upomnieć się o dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz dostarczyć im narzędzia do samodzielności.

Strategiczne cele organizacji:

- Chcemy, aby do 2030 roku każde dziecko znajdujące się w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Polsce miało dostęp do najlepszego programu edukacyjnego i rozwojowego, jaki istnieje w europejskim systemie zinstytucjonalizowanej pieczy zastępczej.

- Dążymy do zmian legislacyjnych dotyczących instytucjonalnej pieczy zastępczej - rozszerzającyc wsparcie nad wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych po ukończeniu 18 r.ż.

A tak prostymi słowami... Chcemy, aby młodzież opuszczająca dom dziecka miała realną perspektywę na dobre życie.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia